Истражување на Пју: Општествата ширум светот веруваат дека медиумите се пристрасни
Луѓето во светот сакаат нивните медиуми да бидат политички непристрасни, но голем дел од јавноста смета дека средствата за масовни комуникации не ја извршуваат таа задача, се вели во анкета на американскиот аналитички центар Пју.
Анкетата е спроведена врз околу 42.000 луѓе во 38 држави во периодот меѓу февруари и март 2017 година.
– И покрај огромните разлики во светот во структурата на водењето, политиката и медиумите, постои широк консензус дека улогата на медиумите е да не заземаат страна за политички прашања туку да известуваат непристрасно со објавување на сите агли, изјави Ејми Мичел, претставник на Пју.
Според анкетата, 75 отсто од анкетираните сметаат дека „никогаш“ не е прифатливо медиум да зазема страна на една или друга политичка партија. Само 62 отсто изразуваат увереност дека медиумите „точно известуваат за настаните“, а само 59 отсто сметаат дека за политиката се известува непристрасно и точно.
Заклучокот е дека само 52 отсто од луѓето се задоволни од начинот на кој медиумите во државата им известуваат за политички теми и го определиле како „непристрасен“ тој начин. Во исто време три четвртини (73 отсто) сметаат дека се задоволни од начинот на кој медиумите известуваат за „важни теми“ посочувајќи дека „тие добро ја вршат својата работа“.
Ново на Сител
-
Fast Food 7 - принцип за постојан квалитет | Билјана З. Попова | Бизнис приказни | Sitel Podcast 030
-
Пронајдена неексплодирана експлозивна направа во Битола
-
Разбојникот кој ограби казино со автоматско пушка е полицаец
-
Демири: Ако Клиниката за токсикологија не била осигурена, менаџментот треба да преземе одговорност
-
До 30 април на полноќ пријавување на болните и изнемоштените за гласање на изборите на 8 мај
-
Гевгеличанка лажела дека е царински застапник и измамила Грк за 2.000 евра
-
Тошковски: Поддршка до специјалните единици бидејќи тие се првиот столб на заштитата на безбедноста и суверенитетот на државата
-
Пет клучни донатори вложија повеќе од 50 милиони долари во претседателската кампања на Трамп