Од идниот месец во Србија се зголемуваат надоместоците за невработеност

Од 1 февруари во Србија се зголемуваат надоместоците за невработеност во согласност со растот на инфлацијата во претходната година, соопшти Националната служба за вработување на Србија.
Најнискиот бруто надомест за невработеност ќе изнесува 33.745 динари (зголемување од 887 динари), додека најниската нето надомест ќе изнесува 22.170,47 динари (зголемување од 582,76 динари).
Највисокиот бруто надомест ќе изнесува 78.226 динари (зголемување од 2.057 динари), а највисокиот нето надомест ќе изнесува 51.394,48 динари (зголемување од 1.351,45 динари).
Специфичниот износ на надоместокот зависи од збирот на платите, односно од основата на осигурувањето за невработеност остварено во периодот од 12 месеци што претходат на месецот во кој завршил работниот однос, односно осигурувањето.
Конечниот износ на надоместокот за невработеност се намалува за износот на придонесите за пензиско и инвалидско осигурување, што се пресметува по стапка од 24 проценти, и придонесите за здравствено осигурување, по стапка од 10,30 проценти.
Ново на Сител
-

Средба на Сиљановска-Давкова со претставнички на здружението „До бебе по патот на ин витро“
-

Акција „Чистач“: Уапсени 5.628 лица, 1.158 претреси во борбата против насилниот криминал, трговија со дрога и прекуграничниот криминал
-

Стопанската комора предлага 13 неработни денови и укинување на префрлањето на празниците што паѓаат во недела
-

Мицкоски: Остануваме држава со најниска цена на дизел горивото и на безоловниот бензин
-

Мицкоски: Оваа Влада ги завршува проектите што биле закочени со децении, а ако опозицијата иницира предвремени избори, ќе дадеме соодветен одговор
-

Онкологија: Вештак на одбраната тврди дозирањето и третманот на онколошки пациенти е согласно европски протоколи, Обвинителството ги оспорува заклучоците
-

Пуштена во употреба новата детска градинка во Теарце, 147 деца ќе бидат згрижени
-

До четврток сончево и топло, од петок променливо облачно со пообилни врнежи
