Курц: Пандемијата покажа дека многу работи треба да се менуваат во ЕУ
Бавната кампања за вакцинација во Европа покажа дека треба многу работи да се сменат во ЕУ, оцени денеска австрискиот канцелар Себастијан Курц.
Во интервју за швајцарскиот дневен весник „Ноје Цирихер Цајтунг“, Курц рече дека ЕУ неодамна изгубила многу кога е конкурентноста во прашање.
– Нашите претходни пазари сè повеќе стануваат наши конкуренти. ЕУ функционира, во некои области, премногу бирократски, објасни тој.
Со цел ЕУ да остане конкурентна, смета Курц, потребни се побрзи процеси и помалку бирократија.
Тој рече дека неговиот главен приоритет е Австрија да остане конкурентна како економска земја што привлекува инвеститори, граѓаните да имаат работа и даночното оптоварување постепено да се намалува.
Спроведувањето на еколошка трансформација без уништување на работните места, вели тој, е клучен предизвик.
Кога станува збор за миграцијата, Курц рече дека неговиот став е дека успехот на интеграцијата зависи од бројот на луѓе кои треба да се интегрираат и дека ваквиот став повеќе не е, како што беше случајот во 2015 година, претежно десничарски, туку е мнозинска позиција во ЕУ.
– Во тоа време, многу политичари ја пропагираа политиката на добредојде и отворени граници, а денес ЕУ инвестира во заштитата на границата и води се поодлучна борба против шверцерите на луѓе, нагласи Курц.
Ново на Сител
-
Fast Food 7 - принцип за постојан квалитет | Билјана З. Попова | Бизнис приказни | Sitel Podcast 030
-
Пронајдена неексплодирана експлозивна направа во Битола
-
Разбојникот кој ограби казино со автоматско пушка е полицаец
-
Демири: Ако Клиниката за токсикологија не била осигурена, менаџментот треба да преземе одговорност
-
До 30 април на полноќ пријавување на болните и изнемоштените за гласање на изборите на 8 мај
-
Гевгеличанка лажела дека е царински застапник и измамила Грк за 2.000 евра
-
Тошковски: Поддршка до специјалните единици бидејќи тие се првиот столб на заштитата на безбедноста и суверенитетот на државата
-
Пет клучни донатори вложија повеќе од 50 милиони долари во претседателската кампања на Трамп