„Ферари" сè попопуларен меѓу купувачите помлади од 40 години

Автомобилите на „Ферари" се сè попопуларни меѓу младите купувачи, со тоа што 40 отсто од новите клиенти се помлади од 40 години, соопшти извршниот директор на италијанскиот производител, Бенедето Виња на маргините на Конференцијата во Сингапур. Ова е значителен скок во однос на бројките од пред 18 месеци, кога процентот на купувачи под 40 години беше 30 отсто, пренесува „Си-ен-би-си“ (CNBC).
-Не знам за другите брендови, но за нас тоа е достигнување за коешто нашиот тим заслужува награда, изјави Виња.
Производителот на луксузни автомобили со седиште во Маранело, северна Италија, е познат по тоа што има строга контрола врз производството на своите возила за да го задржи брендот ексклузивен. Компанијата „секогаш ќе испорача еден автомобил помалку од барањата на пазарот“, како што нагласи еднаш нејзиниот основач Енцо Ферари.
Некои купувачи ја повикуваат автомобилската компанија да го забрза производството, но Виња верува дека двегодишниот период на чекање за нов автомобил е дел од „прилично пријатното искуство“, како што тој го опиша.
-И 78-годишен клиент сакаше да си купи „Ферари“, па рече дека не може да чека две години. Но, јас му реков дека тоа треба да биде мотивација за него, додаде Виња.
Извршниот директор потврди дека компанијата ќе го претстави својот прв целосно електричен автомобил на 9 октомври.
Ново на Сител
-

Собранието обоено во портокалова боја по повод светската кампања „16 дена активизам против родово базирано насилство“
-

Пожар во близина на црквата „Свети Спас“ во Стара Чаршија
-

Русија го блокира „Снепчет“
-

Меланија Трамп: Уште седум украински деца вратени од Русија
-

После две години скопјани добиваат субвенции за инвертер клима уреди
-

Мицкоски: И утре да ги внесеме Бугарите во Устав, прашање е само дали за 3, 6 или за 9 месеци ќе имаме нов услов
-

Германија вети уште 100 милиони евра помош за украинскиот енергетски сектор
-

Намалена видливост поради магла до 50 метри на планинските превои Ѓавато, Плетвар, Стража и во Крушево
