Брзата хрaна не само што дебелее, туку и заглупавува

Доколку решавате крстозборки и судоку и гледате квизови надевјќи се дека ќе научите нешто ново, важно е да знаете дека секое чоколадо или чипс што ќе го изедете при тоа, може да го уништи вашиот труд.
Студијата на група истражувачи од Универзитетот во Орегон, објавена во списанието „Неуросајнс“, покажува дека храната богата со масти и шеќери може негативно да влијае на когнитивна флексибилност и на способност на луѓето за прилгодување на промените.
Студијата е изработена врз основа на истражување спроведено со лабораториски глувци, кои конзумирале храна со различни размери на масти и шеќери, а потоа морале да минат низ тестови за нивните ментални и физички функции.
Истражувачите посветиле посебно внимание на бактериите кои се наоѓаат во системот за варење на глувците од секоја контролна група.
- Бактериите можат да испуштат сосотјки кои делуваат како неуротрансмитери и да ги стимулираат нервите или имунолошкиoт ситем и со тоа влијаат на низа биолошки функции, појасни Кети Магнусон, професорка на Факултеtот за ветеринарска медицина и раководител на истражувачкиот тим на Институтот „Линус Паулинг“.
За четири дена, менаталните и физичките способности на глувците кои конзумирале храна со високи масти и шеќер почнале да опаѓаат, особено кога би се промениле една или повеќе варијабили. Како најважен фактор кој влијае на намалување на моочзните функции се идентификувани бактериите во системот за варење.
Ново на Сител
-

Тема на денот со Александар Николоски, вицепремиер и министер за транспорт и врски
-

Дизелот од полноќ поевтин за 8 денари, бензините за 4 денари по литар
-

Македонија втора недела под топлотен бран - не се исполнети условите за црвена фаза
-

Пожарен аларм низ Европа: Македонија под висок ризик, огнот беснее во регионот
-

СДСМ поднесе кривични против здравствените власти - ВМРО-ДПМНЕ: СДСМ со години молчеле за неисправната вода
-

Истекува рокот за притвор на Груби, без обвинение следуваат поблаги мерки
-

Пристигнуваат тестовите за дрога – што треба да знаете?
-

Сејф сити се уште не ги казнува странските возачи, деновиве системот започнува да функционира на ГП “Табановце”
